ВПЛИВ ПРОФІЛЮ ТОВАРНОГО БРЕНДА НА ПОКАЗНИКИ БРЕНДИНГУ
Анотація
Розроблено матрицю-відношення про вплив профілю товарного бренда на показники брендингу. Запропоноване відношення дозволяє на етапі створення бренду настроїти його профіль під потреби підприємства.Посилання
1. Домнин В. Н. Брендинг : новые технологи в России / В. Н. Домнин. — СПб. : Питер, 2004. — 381 с.
2. Рыбченко С. А. Формирование стратегий брендинга на российском рынке мясной продукции / С. А. Рыбченко. —
Ульяновск : УлГТУ, 2009. — 165 с.
3. Старов С. А. Методология оценки эффективности брендинга / С. А. Старов , О. Н. Алканова // Вестник СПбГУ.
Сер. 8. — 2009. — Вып. 4. — С. 130—153.
4. Головко Ю. Технология эффективного запуска нового бренда / Ю. Головко // Консультант. — 2012. — № 13. —
С. 52—54.
5. Штовба О. В. Класифікація товарних брендів / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. —
2005. — № 4. — С. 25—33.
2. Рыбченко С. А. Формирование стратегий брендинга на российском рынке мясной продукции / С. А. Рыбченко. —
Ульяновск : УлГТУ, 2009. — 165 с.
3. Старов С. А. Методология оценки эффективности брендинга / С. А. Старов , О. Н. Алканова // Вестник СПбГУ.
Сер. 8. — 2009. — Вып. 4. — С. 130—153.
4. Головко Ю. Технология эффективного запуска нового бренда / Ю. Головко // Консультант. — 2012. — № 13. —
С. 52—54.
5. Штовба О. В. Класифікація товарних брендів / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. —
2005. — № 4. — С. 25—33.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 38
Переглядів анотації: 88
Як цитувати
[1]
О. В. Штовба, «ВПЛИВ ПРОФІЛЮ ТОВАРНОГО БРЕНДА НА ПОКАЗНИКИ БРЕНДИНГУ», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 88–90, Груд. 2013.
Номер
Розділ
Економіка та менеджмент
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).