THE INFLUENCE OF PRODUCT BRAND PROFILE ON BRANDING FIGURES
Abstract
The matrix relative about influence of product brand profile on branding figures is created. The proposed relation allows tuning brand profile under business needs at the stage of brand building.References
1. Домнин В. Н. Брендинг : новые технологи в России / В. Н. Домнин. — СПб. : Питер, 2004. — 381 с.
2. Рыбченко С. А. Формирование стратегий брендинга на российском рынке мясной продукции / С. А. Рыбченко. —
Ульяновск : УлГТУ, 2009. — 165 с.
3. Старов С. А. Методология оценки эффективности брендинга / С. А. Старов , О. Н. Алканова // Вестник СПбГУ.
Сер. 8. — 2009. — Вып. 4. — С. 130—153.
4. Головко Ю. Технология эффективного запуска нового бренда / Ю. Головко // Консультант. — 2012. — № 13. —
С. 52—54.
5. Штовба О. В. Класифікація товарних брендів / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. —
2005. — № 4. — С. 25—33.
2. Рыбченко С. А. Формирование стратегий брендинга на российском рынке мясной продукции / С. А. Рыбченко. —
Ульяновск : УлГТУ, 2009. — 165 с.
3. Старов С. А. Методология оценки эффективности брендинга / С. А. Старов , О. Н. Алканова // Вестник СПбГУ.
Сер. 8. — 2009. — Вып. 4. — С. 130—153.
4. Головко Ю. Технология эффективного запуска нового бренда / Ю. Головко // Консультант. — 2012. — № 13. —
С. 52—54.
5. Штовба О. В. Класифікація товарних брендів / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. —
2005. — № 4. — С. 25—33.
Downloads
-
PDF (Українська)
Downloads: 38
Abstract views: 88
How to Cite
[1]
O. V. Shtovba, “THE INFLUENCE OF PRODUCT BRAND PROFILE ON BRANDING FIGURES”, Вісник ВПІ, no. 6, pp. 88–90, Dec. 2013.
Issue
Section
Economics and management
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgment of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).