THE INFLUENCE OF PRODUCT BRAND PROFILE ON BRANDING FIGURES

Authors

  • O. V. Shtovba Вінницький національний технічний університет, Вінниця

Abstract

The matrix relative about influence of product brand profile on branding figures is created. The proposed relation allows tuning brand profile under business needs at the stage of brand building.

Author Biography

O. V. Shtovba, Вінницький національний технічний університет, Вінниця

доцент кафедри менеджменту та моделювання в економіці

References

1. Домнин В. Н. Брендинг : новые технологи в России / В. Н. Домнин. — СПб. : Питер, 2004. — 381 с.
2. Рыбченко С. А. Формирование стратегий брендинга на российском рынке мясной продукции / С. А. Рыбченко. —
Ульяновск : УлГТУ, 2009. — 165 с.
3. Старов С. А. Методология оценки эффективности брендинга / С. А. Старов , О. Н. Алканова // Вестник СПбГУ.
Сер. 8. — 2009. — Вып. 4. — С. 130—153.
4. Головко Ю. Технология эффективного запуска нового бренда / Ю. Головко // Консультант. — 2012. — № 13. —
С. 52—54.
5. Штовба О. В. Класифікація товарних брендів / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. —
2005. — № 4. — С. 25—33.

Downloads

Abstract views: 88

How to Cite

[1]
O. V. Shtovba, “THE INFLUENCE OF PRODUCT BRAND PROFILE ON BRANDING FIGURES”, Вісник ВПІ, no. 6, pp. 88–90, Dec. 2013.

Issue

Section

Economics and management

Metrics

Downloads

Download data is not yet available.