Класифікація товарних брендів
Ключові слова:
бренд, класифікація, класифікаційні ознаки, порівняльний аналізАнотація
Запропоновано класифікацію товарних брендів за дев’ятьма ознаками, що дозволяє описувати з необхідною деталізацією профіль створюваного бренду. Наведено переваги і недоліки підтипів бренда по кожній ознаці, що дозволить зменшити кількість помилок під час формування виробником вимог до створюваного бренду.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 339
Переглядів анотації: 123
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. В. Штовба, «Класифікація товарних брендів», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 25–33, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Економіка, менеджмент та екологія
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).