Класифікація товарних брендів

Автор(и)

  • О. В. Штовба

Ключові слова:

бренд, класифікація, класифікаційні ознаки, порівняльний аналіз

Анотація

Запропоновано класифікацію товарних брендів за дев’ятьма ознаками, що дозволяє описувати з необхідною деталізацією профіль створюваного бренду. Наведено переваги і недоліки підтипів бренда по кожній ознаці, що дозволить зменшити кількість помилок під час формування виробником вимог до створюваного бренду.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 123

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
О. В. Штовба, «Класифікація товарних брендів», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 25–33, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Економіка, менеджмент та екологія

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають