БРЕНДИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В XXI СТОЛІТТІ: БІБЛІОМЕТРИЧНИЙ АНАЛІЗ
DOI:
https://doi.org/10.31649/1997-9266-2019-143-2-43-51Ключові слова:
брендинг, наукометрія, лідери, тематика, Scopus, DimensionsПосилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
О. В. Штовба, Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті. Вінниця: ВНТУ, 2014. https://doi.org/10.13140/RG.2.1.2199.9124 .
S. Zahra, M. Matanda, and P. LaPlaca, “Advancing theory and knowledge in the business-to-business branding literature,” Journal of Business Research, no. 69 (8), pp. 2664-2677, 2016. http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2015.11.002 .
A. Lucarelli, and P. Berg, “City branding: a state-of-the-art review of the research domain.” Journal of place management and development, no. 4.1, pp. 9-27, 2011. https://doi.org/10.1108/17538331111117133 .
M. Fetscherin, and D. Heinrich, “Consumer-Brand Relationship Research: A Bibliometric Citation Meta-Analysis.” Journal of Business Research, no. 68 (2), pp. 380-390, 2015. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2014.06.010 .
I. Barahona et al. “Identifying research topics in marketing science along the past decade: a content analysis.” Scientometrics, no. 117 (1), pp. 293-312, 2018. https://doi.org/10.1007/s11192-018-2851-2 .
G. White et al., “Trends in international strategic management research from 2000 to 2013: text mining and bibliometric analyses.” Management International Review, no. 56(1), pp. 35-65, 2016. https://doi.org/10.1007/s11575-015-0260-9 .
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 233
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).