Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару
Ключові слова:
конкурентоспроможність, бренд, торгова марка, нечітка база знань, нечіткий висновокАнотація
Запропоновано модель конкурентоспроможності марочних товарів, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 правила, які представлені чотирма нечіткими базами знань. Поставлена задача ідентифікації параметрів нечіткої моделі за експериментальними даними; сформульовані вимоги до навчальної вибірки.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 65
Переглядів анотації: 104
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. В. Штовба і А. В. Пашенко, «Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 33–39, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Економіка, менеджмент та екологія
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).