ВПЛИВ ПРОФІЛЮ ТОВАРНОГО БРЕНДА НА ПОКАЗНИКИ БРЕНДИНГУ

Автор(и)

  • О. В. Штовба Вінницький національний технічний університет, Вінниця

Анотація

Розроблено матрицю-відношення про вплив профілю товарного бренда на показники брендингу. Запропоноване відношення дозволяє на етапі створення бренду настроїти його профіль під потреби підприємства.

Біографія автора

О. В. Штовба, Вінницький національний технічний університет, Вінниця

доцент кафедри менеджменту та моделювання в економіці

Посилання

1. Домнин В. Н. Брендинг : новые технологи в России / В. Н. Домнин. — СПб. : Питер, 2004. — 381 с.
2. Рыбченко С. А. Формирование стратегий брендинга на российском рынке мясной продукции / С. А. Рыбченко. —
Ульяновск : УлГТУ, 2009. — 165 с.
3. Старов С. А. Методология оценки эффективности брендинга / С. А. Старов , О. Н. Алканова // Вестник СПбГУ.
Сер. 8. — 2009. — Вып. 4. — С. 130—153.
4. Головко Ю. Технология эффективного запуска нового бренда / Ю. Головко // Консультант. — 2012. — № 13. —
С. 52—54.
5. Штовба О. В. Класифікація товарних брендів / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. —
2005. — № 4. — С. 25—33.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 88

Як цитувати

[1]
О. В. Штовба, «ВПЛИВ ПРОФІЛЮ ТОВАРНОГО БРЕНДА НА ПОКАЗНИКИ БРЕНДИНГУ», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 88–90, Груд. 2013.

Номер

Розділ

Економіка та менеджмент

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають