ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АДЕКВАТНОЇ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • В. А. Петрук Вінницький національний технічний університет
  • М. В. Палій Донецький юридичний інститут Луганського державного університету внутрішніх справ
  • Н. О. Андрущенко Вінницький національний технічний університет
  • О. П. Прозор Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

самооцінка, базовий рівень, управлінська компетентність, інтерактивні методи навчання, ігрові форми

Анотація

Розглянуто питання сутності, критеріїв та показників самооцінки особистості майбутнього фахівця, застосування інтерактивних методів навчання до формування адекватної самооцінки у студентів під час підготовки у ВНЗ.

Біографії авторів

В. А. Петрук, Вінницький національний технічний університет

професор кафедри вищої математики

М. В. Палій, Донецький юридичний інститут Луганського державного університету внутрішніх справ

начальник кафедри кримінального права та кримінології

Н. О. Андрущенко, Вінницький національний технічний університет

викладач кафедри культурології, соціології, педагогіки та психології

О. П. Прозор, Вінницький національний технічний університет

асистент кафедри вищої математики

Посилання

1. Платонов К. К. Структура и развитие личности / К. К. Платонов ; отв. ред. А. Д. Глоточкина. — М. : Наука, 1986. — 269 с.
2. Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г. С. Костюк. — К. : Рад. школа, 1989. — 608 с.
3. Нечаев Н. Н. Психолого-педагогические основы формирования профессиональной деятельности / Н. Н. Нечаєв. — М. : 1988. — 142 с.
4. Романюк Л. В. Методика дослідження самооцінки студентів як елемент розвитку їхніх ціннісних орієнтацій в процесі використання інтерактивних методів навчання / Л. В. Романюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. — Київ-Вінниця : Вінниця, 2005. — Вип. 8. С. 422—428.
5. Сафин В. Ф. Устойчивость самооценки и механизм ее сохранения / В. Ф. Сафин // Вопросы психологии. — 1975. — № 3. — С. 62—72.
6. Мельников В. М. Введение в экспериментальную психологию личности : учеб. пособ. для пед. ин-тов. /
В. М. Мельников, Л. Т. Ямпольский. — М., 1985. — 319 с.
7. Уваров Л. Н. Повышение эффективности самовоспитания слушателей военных академий : автореф. дис. на соискание науч. степени канд. пед. наук / Л. Н. Уваров. — М., 1981. — 19 с.
8. Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін : моног. / В. А. Петрук. — Вінниця : Універсум-Вінниця, 2006. — 292 с.
9. Петрук В. А. Ігрові форми навчання в умовах модульно-рейтингової системи / В. А. Петрук, М. В. Палій // Нові технології підготовки фахівців з вищою технічною освітою за триступеневою системою «бакалавр-інженер-магістр» : наук.-метод. конф. Вінниця, 21—23 вересня 1995 р. — Вінниця, 1995. — С. 23—24.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 201

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
В. А. Петрук, М. В. Палій, Н. О. Андрущенко, і О. П. Прозор, «ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АДЕКВАТНОЇ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 168–173, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають