АНАЛІЗ ДИНАМІКИ РЕЗУЛЬТАТІВ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ ДО ВНТУ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ АЛГОРИТМУ ЗАРАХУВАННЯ АБІТУРІЄНТІВ

Автор(и)

  • В. А. Петрук Вінницький національний технічний університет
  • Н. В Ляховченко Вінницький національний технічний університет
  • Г. С. Захарченко Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

вступна кампанія, корегування списків, конкурс, зарахування на навчання, система «конкурс»

Анотація

Проаналізовано чинну систему зарахування на місця державного замовлення у вищі навчальні заклади України та виявлено чинники, які зумовлюють коригування списків рекомендованих до зарахування абітурієнтів на різних етапах цього процесу; обґрунтовано новий підхід до принципу зарахування в діючих умовах вступу до ВНЗ.

Біографії авторів

В. А. Петрук, Вінницький національний технічний університет

професор кафедри вищої математики

Н. В Ляховченко, Вінницький національний технічний університет

доцент кафедри інтеграції навчання з виробництвом

Г. С. Захарченко, Вінницький національний технічний університет

студентка

Посилання

1. Ляховченко Н. В. Педагогічні умови формування якісного контингенту студентів у вищих технічних навчальних закладах : моног. / Н. В. Ляховченко, Б. І. Мокін. — Вінниця : ВНТУ, 2010. — 216 с. — ISBN 978-966-641-375-1.
2. Вступна кампанія: досягнення і прорахунки. Опора. Освіта / Education. [Електронний ресурс] — Режим доступу : http://www.opora.org.ua/education.
3. Ляховченко Н. В. До питання про зовнішнє незалежне оцінювання якості знань / Б. І. Мокін, Н. В. Ляховченко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2009. — № 2. — С. 119—125.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 117

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
В. А. Петрук, Н. В. Ляховченко, і Г. С. Захарченко, «АНАЛІЗ ДИНАМІКИ РЕЗУЛЬТАТІВ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ ДО ВНТУ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ АЛГОРИТМУ ЗАРАХУВАННЯ АБІТУРІЄНТІВ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 202–206, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають