ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ У ВНЗ
Ключові слова:
адаптація, першокурсники, організаційно-педагогічні умовиАнотація
Проаналізовано проблеми та виокремлено організаційно-педагогічні умови адаптації першокурсників до процесу навчання у ВНЗ.Посилання
1. Налгаджян А. А. Социально-психологическая адаптация личности (формы, механизмы и стратегии) / А. А. Налга-джян. — Ереван, 1988. — 176 с.
2. Моргун В. Ф. Защитные механизмы: адаптация или дезадаптация личности / В. Ф. Моргун // Актуальні проблеми сучасної психології : матер. міжнар. психол. читань. — Харків, 1995. — С. 47—48.
3. Левківська Г. П. Проблема адаптації першокурсників у вищих навчальних закладах / Г. П. Левківська // Наукові записки ВДПУ ім. Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. — Вінниця : ПП «Едельвейс і К», 2000. — № 3. — С. 166—167.
4. Мокін Б. І. Перші підсумки експерименту в технологічній схемі «бакалавр–інженер–магістр» / Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту, 1993. — ¹ 1. — С. 81—85.
5. Петрук В. А. Деякі психолого-педагогічні аспекти введення модульно-рейтингової оцінки в навчальний процес вузу / В. А. Петрук // Нові технології підготовки фахівців з вищою технічною освітою : зб. наук. пр. — Вінниця : ВДТУ, 1996. — С. 87—89.
6. Петрук В. А. Ігрові форми навчання в умовах модульно-рейтингової системи / В. А. Петрук, М. В. Палій // Нові технології підготовки фахівців з вищою технічною освітою за триступеневою системою «бакалавр–інженер–магістр»: Наук. метод. конф. Вінниця, 21—23 вересня 1995 р. — Вінниця, 1995. — С. 23—24.
7. Вербицкий А. Самостоятельная работа студентов. Проблемы и опыт / А. Вербицкий, Ю. Попов // Высшее образо-вание в России : Научно-педагогический журнал. — 1995. — № 2. — С. 137—145.
2. Моргун В. Ф. Защитные механизмы: адаптация или дезадаптация личности / В. Ф. Моргун // Актуальні проблеми сучасної психології : матер. міжнар. психол. читань. — Харків, 1995. — С. 47—48.
3. Левківська Г. П. Проблема адаптації першокурсників у вищих навчальних закладах / Г. П. Левківська // Наукові записки ВДПУ ім. Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. — Вінниця : ПП «Едельвейс і К», 2000. — № 3. — С. 166—167.
4. Мокін Б. І. Перші підсумки експерименту в технологічній схемі «бакалавр–інженер–магістр» / Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту, 1993. — ¹ 1. — С. 81—85.
5. Петрук В. А. Деякі психолого-педагогічні аспекти введення модульно-рейтингової оцінки в навчальний процес вузу / В. А. Петрук // Нові технології підготовки фахівців з вищою технічною освітою : зб. наук. пр. — Вінниця : ВДТУ, 1996. — С. 87—89.
6. Петрук В. А. Ігрові форми навчання в умовах модульно-рейтингової системи / В. А. Петрук, М. В. Палій // Нові технології підготовки фахівців з вищою технічною освітою за триступеневою системою «бакалавр–інженер–магістр»: Наук. метод. конф. Вінниця, 21—23 вересня 1995 р. — Вінниця, 1995. — С. 23—24.
7. Вербицкий А. Самостоятельная работа студентов. Проблемы и опыт / А. Вербицкий, Ю. Попов // Высшее образо-вание в России : Научно-педагогический журнал. — 1995. — № 2. — С. 137—145.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 116
Переглядів анотації: 140
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
В. А. Петрук і Н. В. Ляховченко, «ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ У ВНЗ», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 192–195, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).