Interactive teaching methods as a way of establishment an adequate self-esteem of students

Authors

  • V. A. Petruk Вінницький національний технічний університет
  • M. V. Palii Донецький юридичний інститут Луганського державного університету внутрішніх справ
  • N. O. Andrushchenko Вінницький національний технічний університет
  • O. P. Prozor Вінницький національний технічний університет

Keywords:

self-assessment, baseline, managerial competence, interactive teaching methods, games

Abstract

The authors examine the nature, criteria and indicators for self-identity of the future expert, the use of interactive teaching methods in the formation of an adequate self-esteem of students during training at the university.

Author Biographies

V. A. Petruk, Вінницький національний технічний університет

професор кафедри вищої математики

M. V. Palii, Донецький юридичний інститут Луганського державного університету внутрішніх справ

начальник кафедри кримінального права та кримінології

N. O. Andrushchenko, Вінницький національний технічний університет

викладач кафедри культурології, соціології, педагогіки та психології

O. P. Prozor, Вінницький національний технічний університет

асистент кафедри вищої математики

References

1. Платонов К. К. Структура и развитие личности / К. К. Платонов ; отв. ред. А. Д. Глоточкина. — М. : Наука, 1986. — 269 с.
2. Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г. С. Костюк. — К. : Рад. школа, 1989. — 608 с.
3. Нечаев Н. Н. Психолого-педагогические основы формирования профессиональной деятельности / Н. Н. Нечаєв. — М. : 1988. — 142 с.
4. Романюк Л. В. Методика дослідження самооцінки студентів як елемент розвитку їхніх ціннісних орієнтацій в процесі використання інтерактивних методів навчання / Л. В. Романюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. — Київ-Вінниця : Вінниця, 2005. — Вип. 8. С. 422—428.
5. Сафин В. Ф. Устойчивость самооценки и механизм ее сохранения / В. Ф. Сафин // Вопросы психологии. — 1975. — № 3. — С. 62—72.
6. Мельников В. М. Введение в экспериментальную психологию личности : учеб. пособ. для пед. ин-тов. /
В. М. Мельников, Л. Т. Ямпольский. — М., 1985. — 319 с.
7. Уваров Л. Н. Повышение эффективности самовоспитания слушателей военных академий : автореф. дис. на соискание науч. степени канд. пед. наук / Л. Н. Уваров. — М., 1981. — 19 с.
8. Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін : моног. / В. А. Петрук. — Вінниця : Універсум-Вінниця, 2006. — 292 с.
9. Петрук В. А. Ігрові форми навчання в умовах модульно-рейтингової системи / В. А. Петрук, М. В. Палій // Нові технології підготовки фахівців з вищою технічною освітою за триступеневою системою «бакалавр-інженер-магістр» : наук.-метод. конф. Вінниця, 21—23 вересня 1995 р. — Вінниця, 1995. — С. 23—24.

Downloads

Abstract views: 201

Published

2010-11-12

How to Cite

[1]
V. A. Petruk, M. V. Palii, N. O. Andrushchenko, and O. P. Prozor, “Interactive teaching methods as a way of establishment an adequate self-esteem of students”, Вісник ВПІ, no. 1, pp. 168–173, Nov. 2010.

Issue

Section

Strategy, content and new technologies of traning specialists at higher education institutions

Metrics

Downloads

Download data is not yet available.