ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АДЕКВАТНОЇ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
самооцінка, базовий рівень, управлінська компетентність, інтерактивні методи навчання, ігрові формиАнотація
Розглянуто питання сутності, критеріїв та показників самооцінки особистості майбутнього фахівця, застосування інтерактивних методів навчання до формування адекватної самооцінки у студентів під час підготовки у ВНЗ.Посилання
1. Платонов К. К. Структура и развитие личности / К. К. Платонов ; отв. ред. А. Д. Глоточкина. — М. : Наука, 1986. — 269 с.
2. Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г. С. Костюк. — К. : Рад. школа, 1989. — 608 с.
3. Нечаев Н. Н. Психолого-педагогические основы формирования профессиональной деятельности / Н. Н. Нечаєв. — М. : 1988. — 142 с.
4. Романюк Л. В. Методика дослідження самооцінки студентів як елемент розвитку їхніх ціннісних орієнтацій в процесі використання інтерактивних методів навчання / Л. В. Романюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. — Київ-Вінниця : Вінниця, 2005. — Вип. 8. С. 422—428.
5. Сафин В. Ф. Устойчивость самооценки и механизм ее сохранения / В. Ф. Сафин // Вопросы психологии. — 1975. — № 3. — С. 62—72.
6. Мельников В. М. Введение в экспериментальную психологию личности : учеб. пособ. для пед. ин-тов. /
В. М. Мельников, Л. Т. Ямпольский. — М., 1985. — 319 с.
7. Уваров Л. Н. Повышение эффективности самовоспитания слушателей военных академий : автореф. дис. на соискание науч. степени канд. пед. наук / Л. Н. Уваров. — М., 1981. — 19 с.
8. Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін : моног. / В. А. Петрук. — Вінниця : Універсум-Вінниця, 2006. — 292 с.
9. Петрук В. А. Ігрові форми навчання в умовах модульно-рейтингової системи / В. А. Петрук, М. В. Палій // Нові технології підготовки фахівців з вищою технічною освітою за триступеневою системою «бакалавр-інженер-магістр» : наук.-метод. конф. Вінниця, 21—23 вересня 1995 р. — Вінниця, 1995. — С. 23—24.
2. Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г. С. Костюк. — К. : Рад. школа, 1989. — 608 с.
3. Нечаев Н. Н. Психолого-педагогические основы формирования профессиональной деятельности / Н. Н. Нечаєв. — М. : 1988. — 142 с.
4. Романюк Л. В. Методика дослідження самооцінки студентів як елемент розвитку їхніх ціннісних орієнтацій в процесі використання інтерактивних методів навчання / Л. В. Романюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. — Київ-Вінниця : Вінниця, 2005. — Вип. 8. С. 422—428.
5. Сафин В. Ф. Устойчивость самооценки и механизм ее сохранения / В. Ф. Сафин // Вопросы психологии. — 1975. — № 3. — С. 62—72.
6. Мельников В. М. Введение в экспериментальную психологию личности : учеб. пособ. для пед. ин-тов. /
В. М. Мельников, Л. Т. Ямпольский. — М., 1985. — 319 с.
7. Уваров Л. Н. Повышение эффективности самовоспитания слушателей военных академий : автореф. дис. на соискание науч. степени канд. пед. наук / Л. Н. Уваров. — М., 1981. — 19 с.
8. Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін : моног. / В. А. Петрук. — Вінниця : Універсум-Вінниця, 2006. — 292 с.
9. Петрук В. А. Ігрові форми навчання в умовах модульно-рейтингової системи / В. А. Петрук, М. В. Палій // Нові технології підготовки фахівців з вищою технічною освітою за триступеневою системою «бакалавр-інженер-магістр» : наук.-метод. конф. Вінниця, 21—23 вересня 1995 р. — Вінниця, 1995. — С. 23—24.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 102
Переглядів анотації: 201
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
В. А. Петрук, М. В. Палій, Н. О. Андрущенко, і О. П. Прозор, «ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АДЕКВАТНОЇ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 168–173, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).