НОВІ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ВУЗІВСЬКОГО НАВЧАННЯ: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ АСПЕКТ
Ключові слова:
інформаційно-комунікативні технології, інформаційно-комунікативна навчальна база, педагогічна інновація, інженер-дизайнер, дизайн-продуктАнотація
Розглянуто проблематику інноваційних зрушень в освітньому просторі, передусім, інформаційно-комунікативного напрямку розвитку. Проаналізавно наявний спектр навчальних технологій, методик, методологій та засобів, який використовується та може перспективно впроваджуватися в навчальний процес вищого навчального закладу. Особливе місце займає розгляд формування інформаційно-комунікативної навчальної бази, яка є структурним компонентом формації сучасного навчально-методичного забезпечення. Стаття розкриває особливості реорганізаційних механізмів традиційних форм вузівського навчання та підвищення рівня інформативного та технічного забезпечення. Додатково представлена перспективна тенденція залучення інноваційних педагогічних розробок в навчальному процесі вищих навчальних закладів на прикладі підготовки інженера-дизайнера.Посилання
1. Колин К. К. Инновационное развитие в информационном обществе и качество образования / К. К. Колин // Откры-
тое образование. — 2009. — №. 3. — С. 63—72.
2. Майер Г. В. Инновации и миссия университета / Г. В. Майер, М. Д. Бабанский // Университетское управление:
практика и анализ. — 2006. — №. 6. — С. 11—16.
3. Быков В. Ю. Инновационное развитие средств и технологий системы открытого образования / В. Ю. Быков // Со-
временные информационные технологи и инновационные методики в подготовке специалистов: методология, теорія,
опыт, проблемы : зб. научн. трудов. — 2012. — Выпуск 19. — C. 32—40.
4. Brusilovsky P. In proceedings of E-Learn 2004 / P. Brusilovsky, M. Yudelson, S. Sosnovsky // World Conference on ELearning
in Corporate, Government, Healthcare, & Higher Education November 1—5, 2004. — Washington DC, USA, 2004. —
P. 2556—2561.
5. Остин А. В. Мультимедиа в образовании: контекст информатизации / А. В. Остин. — М. : Издательский сервис,
2005. — 320 с.
6. Наволокова Н. П. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / Н. П. Наволокова. — Х. : Вид. група «Осно-
ва», 2009. — 176 с.
тое образование. — 2009. — №. 3. — С. 63—72.
2. Майер Г. В. Инновации и миссия университета / Г. В. Майер, М. Д. Бабанский // Университетское управление:
практика и анализ. — 2006. — №. 6. — С. 11—16.
3. Быков В. Ю. Инновационное развитие средств и технологий системы открытого образования / В. Ю. Быков // Со-
временные информационные технологи и инновационные методики в подготовке специалистов: методология, теорія,
опыт, проблемы : зб. научн. трудов. — 2012. — Выпуск 19. — C. 32—40.
4. Brusilovsky P. In proceedings of E-Learn 2004 / P. Brusilovsky, M. Yudelson, S. Sosnovsky // World Conference on ELearning
in Corporate, Government, Healthcare, & Higher Education November 1—5, 2004. — Washington DC, USA, 2004. —
P. 2556—2561.
5. Остин А. В. Мультимедиа в образовании: контекст информатизации / А. В. Остин. — М. : Издательский сервис,
2005. — 320 с.
6. Наволокова Н. П. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / Н. П. Наволокова. — Х. : Вид. група «Осно-
ва», 2009. — 176 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 104
Переглядів анотації: 108
Як цитувати
[1]
Д. В. Борисенко, «НОВІ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ВУЗІВСЬКОГО НАВЧАННЯ: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ АСПЕКТ», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 161–167, Жовт. 2014.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).