Теоретико-ігрове моделювання ефективності взаємодії «викладач–ВНЗ» в умовах урахування переговорної сили сторін

Автор(и)

  • А. А. Шиян
  • С. М. Злепко
  • В. О. Корнієнко

Ключові слова:

теорія ігор, гра в нормальній формі, рівновага штакельберга, чисті стратегії

Анотація

Теоретико-ігровий аналіз впливу переговорної сили зі взаємодією «викладач–ВНЗ» свідчить, що в умовах сучасної України система освіти буде деградувати внаслідок того, що раціональним вибором для викладача буде вибір стратегії діяльності «імітувати». Показано, що формальні критерії оцінки роботи викладача, які можуть бути застосовані з боку ВНЗ, не можуть привести до зміни вибору стратегії викладача. Описано механізми створення нових суспільних інститутів, які спонукають до вибору як викладачем, так і ВНЗ стратегії «працювати» в якості свого раціонального вибору.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 169

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
А. А. Шиян, С. М. Злепко, і В. О. Корнієнко, «Теоретико-ігрове моделювання ефективності взаємодії ‘викладач–ВНЗ’ в умовах урахування переговорної сили сторін», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 27–30, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Економіка, менеджмент та екологія

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.