Математична модель, алгоритм та пристрій для діагностування прискорювача трамвая КТ-4СУ з релейно-контакторною системою керування
Ключові слова:
трамвай, прискорювач, релейно-контакторна система, математична модель, мікроконтролерАнотація
Проаналізовано основні несправності, через які порушується нормальне функціонування прискорювача трамвая, а також існуючі системи діагностування його технічного стану. Запропоновано новий підхід до реалізації системи діагностування прискорювача, на основі якого синтезована математична модель його функціонування, що дозволило розробити структуру системи діагностування прискорювача та алгоритм її функціонування.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 37
Переглядів анотації: 320
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін, М. П. Розводюк, і Ю. В. Шевчук, «Математична модель, алгоритм та пристрій для діагностування прискорювача трамвая КТ-4СУ з релейно-контакторною системою керування», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 7–11, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Автоматика та інформаційно-вимірювальна техніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).