The structure of information technology of models identification and optimization of electric vehicles in conditions of constraints on time and speed and electricity consumption
Keywords:
information technology, movement optimization, electric vehicle, complex reliefAbstract
There had been suggested the structure of information technology model identification and optimization of electric vehicles, moving along the surface with complex relief, which takes into account: the need for their movement from stop to stop on a deterministic time schedule; a complex relief surface on which the track is laid; the constraints on the speed motion (including while driving on the path curvature on the descent and ascent); the need to overcome the distance between stops with the minimum electricity consumption.References
1. Мокін Б. І. Математичні моделі руху транспортних засобів, оптимальні за критерієм мінімуму витрат енергії, з урахуванням рельєфу / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. — 2007. — № 3. — С. 28—33.
2. Мокін Б. І. Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем для задач оптимізації (частина 1) / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2008. — № 6. — С. 55—58.
3. Мокін Б. І. Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем для задач оптимізації (частина 2) / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2009. — № 1. — С. 28—33.
4. Мокін Б. І. Модель обмеження на лінійну швидкість вагона електропотяга під час його руху по закругленню колії / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2009. — № 3. — С. 27—29.
5. Мокін Б. І. Метод ідентифікації нелінійних динамічних об’єктів з екстремальними статичними характеристиками [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. Англ., рос. та укр. мовами. — 2009. — № 2. — С. 1—8. — Режим доступу до журналу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ VNTU/2009-2/2009-2.files/uk/09bimesc_ua.pdf.
6. Мокін Б. І. Обмеження на швидкість руху електропотяга по закругленню колії / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Темати-чний випуск «Проблеми автоматизованого електропривода. Теорія й практика» науково-технічного журналу «ЕКОІН-ФОРМ». — Львів : ЕКОінформ, 2009. — С. 138—139.
7. Мокін Б. І. До питання визначення сил в задачі моделювання руху електропотяга на закругленнях колії в умовах обмеження на лінійну швидкість / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2009. — № 6. — С. 52—53.
8. Мокін Б. І. Математична модель двовісного автомобіля в задачі керування його рухом у відсутності об’їздів і об-гонів [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. Англ., рос. та укр. мовами. — 2009. — № 4. — С. 1—7. — Режим доступу до журналу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals /VNTU/2009-4/2009-4.files/uk/09admdao_ua.pdf.
9. Мокін О. Б. Математичні моделі обмежень на лінійну та кутову швидкості двохосьового автомобіля під час руху по закругленню дороги / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 1. — С. 64—67.
10. Мокін О. Б. Особливості моделювання руху електричних транспортних засобів з врахуванням залежності навантаження від рельєфу місцевості [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Наукові праці ВНТУ. — 2010. — № 1. — С. 1—6. — Режим доступу до журналу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/VNTU/2010_1/2010-1.files/uk/10abmlor_ua.pdf.
11. Мокін О. Б. Відносні моделі руху електричного транспортного засобу по горизонтальному прямолінійному відрі-зку колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 2. — С. 20—24.
12. Мокін О. Б. Оптимізація режиму руху завантаженого електричного транспортного засобу на прямолінійному від-різку колії, прокладеній на горизонтальній площині / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Кременчуцького державного університету імені Михайла Остроградського. — Кременчук : КДПУ, 2010. — № 3/2010 (62), частина 2. — С. 162—165.
13. Мокін О. Б. Оптимізація руху порожнього електричного транспортного засобу по прямолінійній горизонтальній колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 3. — С. 28—33.
14. Мокін О. Б. Метод інтегрально-гармонійної ідентифікації засобів електротранспорту як нелінійних динамічних систем з нелінійністю, охопленою зворотнім зв’язком / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. — 2010. — № 1. — С. 32—36.
15. Мокін О. Б. Метод визначення структури математичної моделі електричного транспортного засобу з різнопрофі-льними вагонами, що рухаються прямолінійною горизонтальною колією / О. Б. Мокін // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. — 2010. — № 2. — С. 24—29.
16. Мокін О. Б. Метод визначення граничних умов для задачі оптимізації руху електричного транспортного засобу колією, що має закруглення / О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 4. — С. 17—20.
17. Мокін О. Б. Оптимізація режиму руху порожнього електричного транспортного засобу на прямолінійному гори-зонтальному відрізку колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». — Харків : НТУ «ХПІ». — 2010. — № 28. — С. 266—269.
18. Мокін О. Б. Метод визначення структури математичної моделі електричного транспортного засобу з різнопрофі-льними вагонами, що рухаються прямолінійною горизонтальною під час руху електричного транспортного засобу на підйом / О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 5. — С. 72—74.
19. Мокін О. Б. Оптимізація руху порожнього електричного транспортного засобу на спусках і підйомах / О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 6.
20. Мокін Б. І. Фур’є-інтегральна ідентифікація нелінійних динамічних об’єктів / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Матеріали 16-ї міжнародної конференції з автоматичного управління «Автоматика–2009». — Чернівці : Книги-ХХІ, 2009. — С. 82—83.
2. Мокін Б. І. Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем для задач оптимізації (частина 1) / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2008. — № 6. — С. 55—58.
3. Мокін Б. І. Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем для задач оптимізації (частина 2) / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2009. — № 1. — С. 28—33.
4. Мокін Б. І. Модель обмеження на лінійну швидкість вагона електропотяга під час його руху по закругленню колії / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2009. — № 3. — С. 27—29.
5. Мокін Б. І. Метод ідентифікації нелінійних динамічних об’єктів з екстремальними статичними характеристиками [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. Англ., рос. та укр. мовами. — 2009. — № 2. — С. 1—8. — Режим доступу до журналу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ VNTU/2009-2/2009-2.files/uk/09bimesc_ua.pdf.
6. Мокін Б. І. Обмеження на швидкість руху електропотяга по закругленню колії / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Темати-чний випуск «Проблеми автоматизованого електропривода. Теорія й практика» науково-технічного журналу «ЕКОІН-ФОРМ». — Львів : ЕКОінформ, 2009. — С. 138—139.
7. Мокін Б. І. До питання визначення сил в задачі моделювання руху електропотяга на закругленнях колії в умовах обмеження на лінійну швидкість / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2009. — № 6. — С. 52—53.
8. Мокін Б. І. Математична модель двовісного автомобіля в задачі керування його рухом у відсутності об’їздів і об-гонів [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. Англ., рос. та укр. мовами. — 2009. — № 4. — С. 1—7. — Режим доступу до журналу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals /VNTU/2009-4/2009-4.files/uk/09admdao_ua.pdf.
9. Мокін О. Б. Математичні моделі обмежень на лінійну та кутову швидкості двохосьового автомобіля під час руху по закругленню дороги / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 1. — С. 64—67.
10. Мокін О. Б. Особливості моделювання руху електричних транспортних засобів з врахуванням залежності навантаження від рельєфу місцевості [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Наукові праці ВНТУ. — 2010. — № 1. — С. 1—6. — Режим доступу до журналу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/VNTU/2010_1/2010-1.files/uk/10abmlor_ua.pdf.
11. Мокін О. Б. Відносні моделі руху електричного транспортного засобу по горизонтальному прямолінійному відрі-зку колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 2. — С. 20—24.
12. Мокін О. Б. Оптимізація режиму руху завантаженого електричного транспортного засобу на прямолінійному від-різку колії, прокладеній на горизонтальній площині / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Кременчуцького державного університету імені Михайла Остроградського. — Кременчук : КДПУ, 2010. — № 3/2010 (62), частина 2. — С. 162—165.
13. Мокін О. Б. Оптимізація руху порожнього електричного транспортного засобу по прямолінійній горизонтальній колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 3. — С. 28—33.
14. Мокін О. Б. Метод інтегрально-гармонійної ідентифікації засобів електротранспорту як нелінійних динамічних систем з нелінійністю, охопленою зворотнім зв’язком / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. — 2010. — № 1. — С. 32—36.
15. Мокін О. Б. Метод визначення структури математичної моделі електричного транспортного засобу з різнопрофі-льними вагонами, що рухаються прямолінійною горизонтальною колією / О. Б. Мокін // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. — 2010. — № 2. — С. 24—29.
16. Мокін О. Б. Метод визначення граничних умов для задачі оптимізації руху електричного транспортного засобу колією, що має закруглення / О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 4. — С. 17—20.
17. Мокін О. Б. Оптимізація режиму руху порожнього електричного транспортного засобу на прямолінійному гори-зонтальному відрізку колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». — Харків : НТУ «ХПІ». — 2010. — № 28. — С. 266—269.
18. Мокін О. Б. Метод визначення структури математичної моделі електричного транспортного засобу з різнопрофі-льними вагонами, що рухаються прямолінійною горизонтальною під час руху електричного транспортного засобу на підйом / О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 5. — С. 72—74.
19. Мокін О. Б. Оптимізація руху порожнього електричного транспортного засобу на спусках і підйомах / О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 6.
20. Мокін Б. І. Фур’є-інтегральна ідентифікація нелінійних динамічних об’єктів / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Матеріали 16-ї міжнародної конференції з автоматичного управління «Автоматика–2009». — Чернівці : Книги-ХХІ, 2009. — С. 82—83.
Downloads
-
PDF (Українська)
Downloads: 41
Abstract views: 265
Published
2010-11-12
How to Cite
[1]
O. B. Mokin, “The structure of information technology of models identification and optimization of electric vehicles in conditions of constraints on time and speed and electricity consumption”, Вісник ВПІ, no. 1, pp. 63–66, Nov. 2010.
Issue
Section
Energy generation and electrical engineering
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgment of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).