ВІД СТРАХОВОГО ПРОДУКТУ ДО СТРАХОВОЇ ПОСЛУГИ: ВИЗНАЧЕННЯ ОБ’ЄКТА СТРАХОВОГО РИНКУ
Ключові слова:
страховий продукт, страхова послуга, страховий товар, страхова програма, об’єктАнотація
Оцінено стан вирішення питання визначення об’єкта купівлі-продажу на ринку страхових послуг України. Розглянуті підходи до визначення суті категорій «продукт», «товар», «послуга» різних шкіл економічної думки і логіка віднесення страхування до послуг. Проведений аналіз поглядів сучасних дослідників відносно об'єкта ринку страхових послуг. Врахувавши результати аналізу, відстежено процес трансформації страхового продукту в страхову послугу і реалізації комплексу страхових послуг в рамках страхової програми. На підставі проведеного дослідження як об’єкта ринку страхових послуг визначена страхова програма.Посилання
1. Гомелля В. Б., Туленты Д. С. Страховой маркетинг (Актуальные вопросы теории, методологии и практики) /
В. Б. Гомелля, Д. С. Туленты. — 2-е изд. — М. : Анкил, 2000. — 128 с.
2. Тринчук В. В. Страховий продукт в системі маркетингу: сутність та класифікація / В. В. Тринчук // Страхова спра-
ва. — 2002. — № 3. — С. 78—81.
3. Прядка А. В. Загальне та відмінне «страхового продукту» та «страхової послуги» [Електороний ресурс] /
А. В. Прядка. — Режим доступу: http://forinsurer.com/public/08/06/27/3521 (дата звернення 15.04.2013 р.)
4. Кравчук Г. В. Характеристика страхового продукту, страхової операції та страхової послуги / Г. В. Кравчук //
Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : зб. наук. пр. / Державний вищий навчальний заклад
«Українська академія банківської справи Національного банку України». — 2010. — Вип. 29 — С. 31—39. — Суми :
ДВНЗ «УАБС НБУ».
5. Скибінський С. В., Балук Н. Р. Поняття страхової послуги, її специфіка та характеристики / С. Б. Скибінський,
Н. Р. Балук // Науковий вісник : зб. наук. пр. / Національний лісотехнічний університет України. — 2007. — Вип. 17.8. —
С. 156—165.
6. Большой толковый словарь русского яыка [Электронный ресурс] / под. ред. Д. Н. Ушакова. — Режим доступа к
ресурсу: http://ushdict.narod.ru/.
7. Менгер К. Избранные работы / К. Менгер — М. : Издательский дом «Территория будущего», 2005. — 496 с. —
С. 241.
8. Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов / А. Смит — М. : Директмедиа Паблишинг, 2008.
— 678с.
9. Маркс К. Капитал. Т. 4. Теория прибавочной стоимости / К. Маркс. — М. : «Политиздат», 1966. — С. 67—69.
10. Экономическая теория : учеб. / под общ. ред. акад. А. Н. Видяпина, А. И. Добрынина, Г. П. Журавлевой,
Л. С. Тарасевича. — М. : ИНФРА-М, 2003. — 714 с. — (Серия «Высшее образование).
11. Маркс К., Энгельс Ф. Сочинения, в 30-ти томах / К. Маркс, Ф. Энгельс. — 2-е изд. — М. : Государственное изда-
тельство политической литературы, 1962. — Т. 26, ч. 1. — 509 с. — С. 137—141.
12. Вальрас Л. Элементы чистой политической экономии / Л. Вальрас. — М. : Изограф, 2000. — 448 с.
13. GrÖnroos C. Services Management and Marketing: A Customer Relationship Approach (2nd Ed.) / C. GrÖnroos. —
Chichester: John Wiley & Sons Ltd. — 546 p.
14. Боков В. И. От Даля к Парсонсу и обратно. Гипотеза о природе услуги / В. И. Боков // Социологические исследо-
вания. — 2003. — № 7 (231). — С. 49—56.
15. Трофимова М. Страховой продукт как центральный элемент страхового маркетинга / М. Трофимова // Страховое
ревю. — 2004. — № 1. — С. 18—30.
16. Гварлиани Т. Е. Дискуссионные вопросы теории страхования / Т. Е. Гварлиани // Финансы. — 1998. — № 9. —
С. 45—46.
17. Горбач Л. М., Каун О. Б. Страхование : учеб. пос. / Л. М. Горбач, О. Б. Каун. — К. : Кондор, 2011. — 520с.
18. К вопросу формирования страхового продукта. — [Электронный ресурс]. — 2004. — Режим доступа к статье:
http://www.econ.asu.ru/lib/form_strakh.pdf (дата обращения 15.04.2013 г.)
19. Новейший философский словарь / Сост. А. А. Грицанов. — Мн. : изд. «В. М. Скакун», 1998. — 896 с.
20. Бачманова А. А Исследование услуги как экономической категории / А. А. Бачманова // Вчені записки ТНУ. Се-
рія: Економіка, 2007. — Т. 20 (59). — № 1. — С. 18—22.
В. Б. Гомелля, Д. С. Туленты. — 2-е изд. — М. : Анкил, 2000. — 128 с.
2. Тринчук В. В. Страховий продукт в системі маркетингу: сутність та класифікація / В. В. Тринчук // Страхова спра-
ва. — 2002. — № 3. — С. 78—81.
3. Прядка А. В. Загальне та відмінне «страхового продукту» та «страхової послуги» [Електороний ресурс] /
А. В. Прядка. — Режим доступу: http://forinsurer.com/public/08/06/27/3521 (дата звернення 15.04.2013 р.)
4. Кравчук Г. В. Характеристика страхового продукту, страхової операції та страхової послуги / Г. В. Кравчук //
Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : зб. наук. пр. / Державний вищий навчальний заклад
«Українська академія банківської справи Національного банку України». — 2010. — Вип. 29 — С. 31—39. — Суми :
ДВНЗ «УАБС НБУ».
5. Скибінський С. В., Балук Н. Р. Поняття страхової послуги, її специфіка та характеристики / С. Б. Скибінський,
Н. Р. Балук // Науковий вісник : зб. наук. пр. / Національний лісотехнічний університет України. — 2007. — Вип. 17.8. —
С. 156—165.
6. Большой толковый словарь русского яыка [Электронный ресурс] / под. ред. Д. Н. Ушакова. — Режим доступа к
ресурсу: http://ushdict.narod.ru/.
7. Менгер К. Избранные работы / К. Менгер — М. : Издательский дом «Территория будущего», 2005. — 496 с. —
С. 241.
8. Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов / А. Смит — М. : Директмедиа Паблишинг, 2008.
— 678с.
9. Маркс К. Капитал. Т. 4. Теория прибавочной стоимости / К. Маркс. — М. : «Политиздат», 1966. — С. 67—69.
10. Экономическая теория : учеб. / под общ. ред. акад. А. Н. Видяпина, А. И. Добрынина, Г. П. Журавлевой,
Л. С. Тарасевича. — М. : ИНФРА-М, 2003. — 714 с. — (Серия «Высшее образование).
11. Маркс К., Энгельс Ф. Сочинения, в 30-ти томах / К. Маркс, Ф. Энгельс. — 2-е изд. — М. : Государственное изда-
тельство политической литературы, 1962. — Т. 26, ч. 1. — 509 с. — С. 137—141.
12. Вальрас Л. Элементы чистой политической экономии / Л. Вальрас. — М. : Изограф, 2000. — 448 с.
13. GrÖnroos C. Services Management and Marketing: A Customer Relationship Approach (2nd Ed.) / C. GrÖnroos. —
Chichester: John Wiley & Sons Ltd. — 546 p.
14. Боков В. И. От Даля к Парсонсу и обратно. Гипотеза о природе услуги / В. И. Боков // Социологические исследо-
вания. — 2003. — № 7 (231). — С. 49—56.
15. Трофимова М. Страховой продукт как центральный элемент страхового маркетинга / М. Трофимова // Страховое
ревю. — 2004. — № 1. — С. 18—30.
16. Гварлиани Т. Е. Дискуссионные вопросы теории страхования / Т. Е. Гварлиани // Финансы. — 1998. — № 9. —
С. 45—46.
17. Горбач Л. М., Каун О. Б. Страхование : учеб. пос. / Л. М. Горбач, О. Б. Каун. — К. : Кондор, 2011. — 520с.
18. К вопросу формирования страхового продукта. — [Электронный ресурс]. — 2004. — Режим доступа к статье:
http://www.econ.asu.ru/lib/form_strakh.pdf (дата обращения 15.04.2013 г.)
19. Новейший философский словарь / Сост. А. А. Грицанов. — Мн. : изд. «В. М. Скакун», 1998. — 896 с.
20. Бачманова А. А Исследование услуги как экономической категории / А. А. Бачманова // Вчені записки ТНУ. Се-
рія: Економіка, 2007. — Т. 20 (59). — № 1. — С. 18—22.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 608
Переглядів анотації: 124
Як цитувати
[1]
В. І. Щербакова, «ВІД СТРАХОВОГО ПРОДУКТУ ДО СТРАХОВОЇ ПОСЛУГИ: ВИЗНАЧЕННЯ ОБ’ЄКТА СТРАХОВОГО РИНКУ», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 50–58, Черв. 2014.
Номер
Розділ
Економіка та менеджмент
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).