ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРУ ОСОБЛИВИХ ТОЧОК НА ФАЗОВІЙ ПЛОЩИНІ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Автор(и)

  • Б. І. Мокін Вінницький національний технічний університет
  • А. В. Писклярова Вінницький національний технічний університет
  • Ю. В. Мокіна Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

студент, навчальна дисципліна, фазова площина, математична модель

Анотація

За допомогою математичних моделей, синтезованих на фазовій площині, здійснено перший етап дослідження процесу засвоєння студентом програми навчальної дисципліни. Визначені особливі точки на фазовій площині, оцінено їх характер і показано змістовну інтерпретацію в поняттях процесу засвоєння студентом програми навчальної дисципліни.

Біографії авторів

Б. І. Мокін, Вінницький національний технічний університет

директор науково-дослідного інституту проблем моделювання багатозв’язних систем

А. В. Писклярова, Вінницький національний технічний університет

проректор з науково-педагогічної роботи по організації виховного процессу

Ю. В. Мокіна, Вінницький національний технічний університет

доцент кафедри менеджменту та моделювання в економіці

Посилання

1. Мокін Б. І. Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині /
Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 5. — С. 109—112.
2. Самойленко А. М. Дифференциальные уравнения. Примеры и задачи / А. М. Самойленко, С. А. Кривошея,
Н. А. Перестюк. — Киев : Вища школа. — 1984. — 408 с.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 393

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, і Ю. В. Мокіна, «ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРУ ОСОБЛИВИХ ТОЧОК НА ФАЗОВІЙ ПЛОЩИНІ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 108–113, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 8 9 10 11 12 13