ROLE PLAYS APPLICATION FOR THE DEVELOPMENT OF FUTURE ENGINEERS’ PROFESSIONAL SPEECH
Keywords:
навчання іноземної мови, мова для спеціальних цілей, рольові ігри, діалогічне мовлення.Abstract
Some methods for the development of future agricultural engineers’ professional speech during role play are examined. The author presents didactic materials which illustrate practical application of role play for the development of dialogical speech during English lessons at agrarian university.References
1. Богатикова Л. И. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению / Л. И. Богатикова //
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. — 2013. — Вип. 111. —
С. 38—40. — Чернігів : ЧНПУ.
2. Кузьменкова Ю. Б. Стратегии речевого поведения в англоязычной среде / Ю. Б. Кузьменкова. — М. : Педагогиче-
ский университет «Первое сентября», 2006. — 48 с.
3. Hollett V. Tech Talk Elementary: Student’s book / V. Hollett. — OUP Oxford, 2003. — 128 p.
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. — 2013. — Вип. 111. —
С. 38—40. — Чернігів : ЧНПУ.
2. Кузьменкова Ю. Б. Стратегии речевого поведения в англоязычной среде / Ю. Б. Кузьменкова. — М. : Педагогиче-
ский университет «Первое сентября», 2006. — 48 с.
3. Hollett V. Tech Talk Elementary: Student’s book / V. Hollett. — OUP Oxford, 2003. — 128 p.
Downloads
-
PDF (Українська)
Downloads: 60
Abstract views: 102
How to Cite
[1]
O. A. Titova, “ROLE PLAYS APPLICATION FOR THE DEVELOPMENT OF FUTURE ENGINEERS’ PROFESSIONAL SPEECH”, Вісник ВПІ, no. 1, pp. 135–138, Feb. 2014.
Issue
Section
Strategy, content and new technologies of traning specialists at higher education institutions
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgment of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).