The analysis of approaches to the formation of motivation of educational-cognitive activity of students during their basic training
Keywords:
мотивація, навчально-пізнавальна діяльність, фундаментальна підготовкаAbstract
The paper discusses the main approaches to the formation of motivation of educational-cognitive activity, the experi-mental approach of gradual formation of interest of students to the educational-cognitive activity during the study of the fundamental disciplines.References
1. Дутка Г. Я. Фундаменталізація математичної освіти економістів у контексті основних категорій філософії [Елект-
ронний ресурс] / Дутка Г. Я. — Режим доступу : http://www.social-science.com.ua/публікація/29.
2. Захарчук Т. В. Інноваційні технології навчання в сучасній школі [Електронний ресурс] / Т. В. Захарчук. — Режим
доступу : http://www.social- science .com.ua/публікація/263 _.
3. Клочко В. І. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей : моно-
графія / В. І. Клочко, А. А. Коломієць. — Вінниця : ВНТУ, 2012. — 202 с.
4. Кашканова Г. Г. Навчально-пізнавальна діяльність студента як єдність його операційних та мотиваційних компонен-
тів [Електронний ресурс] / Г. Г. Кашканова. — Режим доступу : http://conf.vstu.vinnica.ua/humed/2008/txt/kashkanova.php].
5. Бальзак О. Отец Горио. Гобсек / О. Бальзак. — Л., 1974. — 89 с.
6. Ильин Е. Мотивация и мотивы / Е. Ильин. — СПб. : Питер, 2003. — 512с.: ил. — (Серия «Мастера психологии»).
7. Ковалев В. И. Мотивы поведения и деятельность / В. И. Ковалев ; отв. ред. А. А. Бодалев. — М. : Наука, 1988. — 191 с.
8. Крушельницька Я. В. Фізіологія і психологія праці [Електронний ресурс] / Я. В. Крушельницька — Режим доступу
http://studentbooks.com.ua/content/view/946/76/1/1/.
9. Парфілова С. Л. Формуваня пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності / С. Л. Парфілова // Сучасні інфор-
маційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.
; редкол. : І. А. Зязюн (голова ) та ін. — Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця». — 2006. — Випуск 10 . — 500 с. [C. 81—84].
10. Брюс Уилкерсон. Семь законов учащегося : как научить любого человека чему угодно! Библейские принципы
для учителей, родителей и руководителей : пер. с англ. / Б. Уилкерсон. — К. : Путешествие по Библии, 2001. — 392 с. —
[пар. тит. л. англ.].
11. Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформативних дисциплін у вищій школі : моногр. / наук. ред. ака-
демік АПН України, д. пед. н., проф.. М. І. Жалдак. — К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. — 340 с
ронний ресурс] / Дутка Г. Я. — Режим доступу : http://www.social-science.com.ua/публікація/29.
2. Захарчук Т. В. Інноваційні технології навчання в сучасній школі [Електронний ресурс] / Т. В. Захарчук. — Режим
доступу : http://www.social- science .com.ua/публікація/263 _.
3. Клочко В. І. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей : моно-
графія / В. І. Клочко, А. А. Коломієць. — Вінниця : ВНТУ, 2012. — 202 с.
4. Кашканова Г. Г. Навчально-пізнавальна діяльність студента як єдність його операційних та мотиваційних компонен-
тів [Електронний ресурс] / Г. Г. Кашканова. — Режим доступу : http://conf.vstu.vinnica.ua/humed/2008/txt/kashkanova.php].
5. Бальзак О. Отец Горио. Гобсек / О. Бальзак. — Л., 1974. — 89 с.
6. Ильин Е. Мотивация и мотивы / Е. Ильин. — СПб. : Питер, 2003. — 512с.: ил. — (Серия «Мастера психологии»).
7. Ковалев В. И. Мотивы поведения и деятельность / В. И. Ковалев ; отв. ред. А. А. Бодалев. — М. : Наука, 1988. — 191 с.
8. Крушельницька Я. В. Фізіологія і психологія праці [Електронний ресурс] / Я. В. Крушельницька — Режим доступу
http://studentbooks.com.ua/content/view/946/76/1/1/.
9. Парфілова С. Л. Формуваня пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності / С. Л. Парфілова // Сучасні інфор-
маційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.
; редкол. : І. А. Зязюн (голова ) та ін. — Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця». — 2006. — Випуск 10 . — 500 с. [C. 81—84].
10. Брюс Уилкерсон. Семь законов учащегося : как научить любого человека чему угодно! Библейские принципы
для учителей, родителей и руководителей : пер. с англ. / Б. Уилкерсон. — К. : Путешествие по Библии, 2001. — 392 с. —
[пар. тит. л. англ.].
11. Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформативних дисциплін у вищій школі : моногр. / наук. ред. ака-
демік АПН України, д. пед. н., проф.. М. І. Жалдак. — К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. — 340 с
Downloads
-
PDF (Українська)
Downloads: 170
Abstract views: 165
How to Cite
[1]
A. A. Kolomiiets and I. M. Kryvoruchko, “The analysis of approaches to the formation of motivation of educational-cognitive activity of students during their basic training”, Вісник ВПІ, no. 4, pp. 129–134, Aug. 2014.
Issue
Section
Strategy, content and new technologies of traning specialists at higher education institutions
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgment of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).