Моделювання частотно-керованого асинхронного електропривода тролейбуса
Abstract
Розроблено і досліджено модель електромеханічної системи тягового електропривода тролейбуса. Наведено результати дослідження. Результати можуть бути використані під час розроблення тягових електроприводів.References
1. Лисовская И. С. Выбор характеристик регулирования асинхронного двигателя троллейбуса / И. С. Лисовская,
В. К. Миледин, Б. Н. Начинкин // Электротехническая промышленность. Сер. «Тяговое и подъемно-транспортное обо-
рудование». — 1980. — Вып. 5(71). — С. 8—2.
2. Ефремов И. С. Перспективы применения асинхронного электропривода на городском транспорте / И. С. Ефремов,
Л. С. Калошкина, С. И. Карасев // Электричество. — 1984. — № 10. — С. 21—26.
3. Зачек О. І. Програмно-комп’ютерна система керування в тяговому асинхронному електроприводі / О. І. Зачек // Ві-
сник НУ «Львівська політехніка», «Електроенергетичні та електромеханічні системи». — 1999. — № 372. — С. 59—64.
4. Карплюк Л. Ф. Вибір системи регулювання для електроприводів транспортних механізмів / Л. Ф. Карплюк // Віс-
ник НУ «Львівська політехніка», «Електроенергетичні та електромеханічні системи». — 1997. — № 334. — С. 57—59.
5. Карплюк Л. Ф. Особливості застосування частотно-керованого асинхронного електропривода для тягових механі-
змів / Л. Ф. Карплюк, Б. Я. Панченко // Вісник НУ «Львівська політехніка», «Електроенергетичні та електромеханічні
системи». — 2012. — № 736. — С. 49—53.
6. James N. Nash. Direct Torque Control, Induction Motor Vector Control Without an Encoder / N. Nash James // IEEE
Trans. Ind. Electronics, March/April 1997. — Vol. 33, No. 2. — Р. 333—341.
В. К. Миледин, Б. Н. Начинкин // Электротехническая промышленность. Сер. «Тяговое и подъемно-транспортное обо-
рудование». — 1980. — Вып. 5(71). — С. 8—2.
2. Ефремов И. С. Перспективы применения асинхронного электропривода на городском транспорте / И. С. Ефремов,
Л. С. Калошкина, С. И. Карасев // Электричество. — 1984. — № 10. — С. 21—26.
3. Зачек О. І. Програмно-комп’ютерна система керування в тяговому асинхронному електроприводі / О. І. Зачек // Ві-
сник НУ «Львівська політехніка», «Електроенергетичні та електромеханічні системи». — 1999. — № 372. — С. 59—64.
4. Карплюк Л. Ф. Вибір системи регулювання для електроприводів транспортних механізмів / Л. Ф. Карплюк // Віс-
ник НУ «Львівська політехніка», «Електроенергетичні та електромеханічні системи». — 1997. — № 334. — С. 57—59.
5. Карплюк Л. Ф. Особливості застосування частотно-керованого асинхронного електропривода для тягових механі-
змів / Л. Ф. Карплюк, Б. Я. Панченко // Вісник НУ «Львівська політехніка», «Електроенергетичні та електромеханічні
системи». — 2012. — № 736. — С. 49—53.
6. James N. Nash. Direct Torque Control, Induction Motor Vector Control Without an Encoder / N. Nash James // IEEE
Trans. Ind. Electronics, March/April 1997. — Vol. 33, No. 2. — Р. 333—341.
Downloads
-
PDF (Українська)
Downloads: 182
Abstract views: 109
How to Cite
[1]
L. F. Karpliuk, B. Y. Panchenko, O. M. Nechai, and T. Y. Dzioba, “Моделювання частотно-керованого асинхронного електропривода тролейбуса”, Вісник ВПІ, no. 3, pp. 63–66, Jun. 2013.
Issue
Section
Energy generation and electrical engineering
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgment of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).