The use of non-traditional assessment tools of learning outcomes of students in higher mathematics

Authors

  • I. V. Khomyuk, Vinnytsia National Technical University

Abstract

The problem of control of knowledge of students is substantiated at higher school. The uses of interactive technologies are considered and analyzed in the context of realization of evaluation of educational results of students on higher mathematics.

Author Biography

I. V. Khomyuk,, Vinnytsia National Technical University

професор кафедри вищої математики.

References

1. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии : в 2 т. / С. Л. Рубинштейн. — М. : Педагогика, 1989. — Т. 2. — 43 с.
2. Аузіна А. О. Система комплексної діагностики знань студента / А. О. Аузіна, Г. Г. Голуб, А. М. Возна. — Львів :
Львів. банків. ін-т НБУ, 2002. — 38 с.
3. Оцінка знань студентів та якості підготовки фахівців (методичні та методологічні аспекти) : навч. посіб. / [А. Й. Яго-
дзінський, А. О. Муромцева, Л. В. Іванова та ін.] ; за ред. А. Й. Ягодзінського. — К. : ІЗМН, 1997. — 216 с.
4. Кондрашова Л. В. Методические рекомендации по специализированию активных методов обучения в преподава-
нии психологических дисциплин. — Кривой Рог : КГПИ, 1990. — 34 с.
5. Хом’юк І. В. Роль контрольно-ігрових занять з вищої математики в організації самостійної роботи студентів в тех-
нічному вузі / І. В. Хом’юк // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. Ушин-
ського. — Одеса, 2001. — Вип. 10—11. — C. 11—15.

Downloads

Abstract views: 102

How to Cite

[1]
I. V. Khomyuk, “The use of non-traditional assessment tools of learning outcomes of students in higher mathematics”, Вісник ВПІ, no. 4, pp. 127–131, Aug. 2013.

Issue

Section

Strategy, content and new technologies of traning specialists at higher education institutions

Metrics

Downloads

Download data is not yet available.