МОДЕЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА «НА ФОНІ» ПІДПРИЄМСТВ І СПОЖИВАЧІВ СЕГМЕНТУ РИНКУ
Ключові слова:
модель, інтерфейс, оцінка ризиків, оптимальне управлінняАнотація
Розроблено модель системи «виробники–продукти–споживачі», яка імітує поведінку кожного елемента з урахуванням випадкових чинників поведінки кожного елемента системи. Для виділеного елемента організується пошук оптимальних стратегій управління при фіксованих стратегіях інших елементів. Розроблено: моделі поведінки елементів, засоби управління обчислювальними експериментами. Моделюючи отримані результати, що пояснюють, необхідність різних стратегій для насичених ринків, що ростуть.Посилання
1. Аакер Д. А. Бизнес-стратегия: от изучения рыночной среды до выработки беспроигрышных решений / Д. А. Аакер. — М.: Эксмо, 2007. — 464 с. — ISBN 978-5-699-22614-6.
2. Нэгл Т. Т. Стратегия и тактика ценообразования. Руководство для принятия решений приносящих прибыль / Т. Т. Нэгл, Р. К. Холден. — М.: Питер, 2001. — 375 с. — ISBN 5-318-00029-0.
3. Райс Э., Маркетинговые войны / Э. Райс, Дж. Траут. — Санкт-Петербург: Питер, 2000. — 256 с. — ISBN 5-272-00100-1.
4. Форрестер Дж. Основы кибернетики предприятия (пер. с англ.) / Дж. Форрестер. — М.: Прогресс, 1971. — 340 с.
5. Боровська Т. М. Оптимізація розподілу обмеженого ресурсу у виробничій системі на базі агрегування виробничих функцій / Т. М. Боровська, І. С. Колесник, В. А. Северiлов // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. — 2005. — № 1. — С. 12—18.
6. Боровська Т. М. Моделювання та оптимізація у менеджменті. Навчальний посібник / Т. М. Боровська, В. А. Северілов, С. П. Бадьора, І. С. Колесник. — Вінниця: Універсум-Вінниця, 2006. — 145 с.
7. Боровська Т. М. Оптимізація розподілу обмеженого ресурсу у виробничій системі на базі агрегування виробничих функцій / Т. М. Боровська, І. С. Колесник, В. А. Северiлов // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія — 2005. — № 1 — С. 12—18.
2. Нэгл Т. Т. Стратегия и тактика ценообразования. Руководство для принятия решений приносящих прибыль / Т. Т. Нэгл, Р. К. Холден. — М.: Питер, 2001. — 375 с. — ISBN 5-318-00029-0.
3. Райс Э., Маркетинговые войны / Э. Райс, Дж. Траут. — Санкт-Петербург: Питер, 2000. — 256 с. — ISBN 5-272-00100-1.
4. Форрестер Дж. Основы кибернетики предприятия (пер. с англ.) / Дж. Форрестер. — М.: Прогресс, 1971. — 340 с.
5. Боровська Т. М. Оптимізація розподілу обмеженого ресурсу у виробничій системі на базі агрегування виробничих функцій / Т. М. Боровська, І. С. Колесник, В. А. Северiлов // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. — 2005. — № 1. — С. 12—18.
6. Боровська Т. М. Моделювання та оптимізація у менеджменті. Навчальний посібник / Т. М. Боровська, В. А. Северілов, С. П. Бадьора, І. С. Колесник. — Вінниця: Універсум-Вінниця, 2006. — 145 с.
7. Боровська Т. М. Оптимізація розподілу обмеженого ресурсу у виробничій системі на базі агрегування виробничих функцій / Т. М. Боровська, І. С. Колесник, В. А. Северiлов // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія — 2005. — № 1 — С. 12—18.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 60
Переглядів анотації: 141
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Т. М. Боровська, І. С. Колесник, і В. А. Северілов, «МОДЕЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ‘НА ФОНІ’ ПІДПРИЄМСТВ І СПОЖИВАЧІВ СЕГМЕНТУ РИНКУ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 21–27, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Економіка, менеджмент та екологія
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).