ОПТИМІЗАЦІЯ РУХУ ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ З ОДНОЧАСНО ПРАЦЮЮЧИМИ НА СПІЛЬНИЙ ВАЛ ДВИГУНОМ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ ТА СИСТЕМОЮ ЕЛЕКТРОПРИВОДА
Ключові слова:
гібридний автомобіль, двигун внутрішнього згоряння, система електропривода постійного струму, одночасна робота на спільний вал, оптимізація руху на підйомАнотація
Розв’язана задача оптимізації руху на підйом транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згоряння та від електричного двигуна постійного струму за умови, що тягове зусилля створюється обома двигунами, які одночасно працюють на спільний вал.
Посилання
1. Декомпозиція задачі оптимізації руху транспортного засобу з комбінованим приводом [Електронний ресурс] /
[О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк, О. П. Кубрак] // Наукові праці Вінницького національного технічного універси-тету. — 2015. — № 3. — С. 1—9. — Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/ .
2. Оптимізація руху гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода [Електронний ресурс] /
[О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк, О. П. Кубрак] // Наукові праці Вінницького національного технічного універси-тету. — 2015. — № 4. — С. 1—6. — Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/ .
3. Мокін О. Б. Оптимізація руху гібридного автомобіля з непрацюючим двигуном внутрішнього згоряння / О. Б. Мо-кін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2015. — № 5. — С. 69—77.
4. Мокін Б. І. Математична модель кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням для задач оптимізації / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2004. — № 1. — С. 45—47.
5. Петров Ю. П. Вариационные методы теории оптимального управления / Ю. П. Петров // М.-Ленинград : Энергия, 1965. — 220 с.
6. Мокін Б. І. Теорія автоматичного керування, методологія та практика оптимізації / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Він-ниця : ВНТУ, 2013. — 210 с.
[О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк, О. П. Кубрак] // Наукові праці Вінницького національного технічного універси-тету. — 2015. — № 3. — С. 1—9. — Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/ .
2. Оптимізація руху гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода [Електронний ресурс] /
[О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк, О. П. Кубрак] // Наукові праці Вінницького національного технічного універси-тету. — 2015. — № 4. — С. 1—6. — Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/ .
3. Мокін О. Б. Оптимізація руху гібридного автомобіля з непрацюючим двигуном внутрішнього згоряння / О. Б. Мо-кін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2015. — № 5. — С. 69—77.
4. Мокін Б. І. Математична модель кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням для задач оптимізації / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2004. — № 1. — С. 45—47.
5. Петров Ю. П. Вариационные методы теории оптимального управления / Ю. П. Петров // М.-Ленинград : Энергия, 1965. — 220 с.
6. Мокін Б. І. Теорія автоматичного керування, методологія та практика оптимізації / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Він-ниця : ВНТУ, 2013. — 210 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 42
Переглядів анотації: 362
Опубліковано
2016-05-13
Як цитувати
[1]
О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, і В. А. Лобатюк, «ОПТИМІЗАЦІЯ РУХУ ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ З ОДНОЧАСНО ПРАЦЮЮЧИМИ НА СПІЛЬНИЙ ВАЛ ДВИГУНОМ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ ТА СИСТЕМОЮ ЕЛЕКТРОПРИВОДА», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 33–38, Трав. 2016.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).