ОПТИМІЗАЦІЯ РУХУ ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ З ОДНОЧАСНО ПРАЦЮЮЧИМИ НА СПІЛЬНИЙ ВАЛ ДВИГУНОМ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ ТА СИСТЕМОЮ ЕЛЕКТРОПРИВОДА

Автор(и)

  • О. Б. Мокін Вінницький національний технічний університет
  • Б. І. Мокін Вінницький національний технічний університет
  • В. А. Лобатюк Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

гібридний автомобіль, двигун внутрішнього згоряння, система електропривода постійного струму, одночасна робота на спільний вал, оптимізація руху на підйом

Анотація

Розв’язана задача оптимізації руху на підйом транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згоряння та від електричного двигуна постійного струму за умови, що тягове зусилля створюється обома двигунами, які одночасно працюють на спільний вал.

Біографії авторів

О. Б. Мокін, Вінницький національний технічний університет

д-р техн. наук, професор, завідувач кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів

Б. І. Мокін, Вінницький національний технічний університет

акад. НАПН України, д-р техн. наук, професор, професор кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів

В. А. Лобатюк, Вінницький національний технічний університет

аспірант кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів

Посилання

1. Декомпозиція задачі оптимізації руху транспортного засобу з комбінованим приводом [Електронний ресурс] /
[О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк, О. П. Кубрак] // Наукові праці Вінницького національного технічного універси-тету. — 2015. — № 3. — С. 1—9. — Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/ .
2. Оптимізація руху гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода [Електронний ресурс] /
[О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк, О. П. Кубрак] // Наукові праці Вінницького національного технічного універси-тету. — 2015. — № 4. — С. 1—6. — Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/ .
3. Мокін О. Б. Оптимізація руху гібридного автомобіля з непрацюючим двигуном внутрішнього згоряння / О. Б. Мо-кін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2015. — № 5. — С. 69—77.
4. Мокін Б. І. Математична модель кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням для задач оптимізації / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2004. — № 1. — С. 45—47.
5. Петров Ю. П. Вариационные методы теории оптимального управления / Ю. П. Петров // М.-Ленинград : Энергия, 1965. — 220 с.
6. Мокін Б. І. Теорія автоматичного керування, методологія та практика оптимізації / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Він-ниця : ВНТУ, 2013. — 210 с.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 362

Опубліковано

2016-05-13

Як цитувати

[1]
О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, і В. А. Лобатюк, «ОПТИМІЗАЦІЯ РУХУ ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ З ОДНОЧАСНО ПРАЦЮЮЧИМИ НА СПІЛЬНИЙ ВАЛ ДВИГУНОМ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ ТА СИСТЕМОЮ ЕЛЕКТРОПРИВОДА», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 33–38, Трав. 2016.

Номер

Розділ

Енергетика та електротехніка

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>