ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ МЕТОД ДЛЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ МОДЕЛЕЙ ОПТИМАЛЬНОГО РУХУ ВІД ЗУПИНКИ ДО ЗУПИНКИ ЗА ЗАДАНИЙ ЧАС ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ З НЕПРАЦЮЮЧОЮ СИСТЕМОЮ ЕЛЕКТРОПРИВОДА
Ключові слова:
модель оптимального руху, гібридний автомобіль, двигун постійного струму, двигун внутрішнього згорянняАнотація
Запропоновано обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху за критерієм мінімуму витрат пального від зупинки до зупинки за заданий час транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згорання та від електричного двигуна постійного струму при вимкненій системі електропривода.
Посилання
2. Декомпозиція задачі оптимізації руху транспортного засобу з комбінованим приводом / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк, О. П. Кубрак [Електронний ресурс] // «Наукові праці Вінницького національного технічного університету». — 2015. — № 3. — Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 54
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).