ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ — ОСНОВНИЙ ВИД МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Ключові слова:
діалогічне мовлення, комунікативна ситуація, ініціативна репліка, реактивна репліка, понадфразова єдність, мікродіалогАнотація
Показано важливість діалогічного мовлення у вивченні української мови як іноземної. Охарактеризовано типи діалогів, методичні підходи до їх навчання, рівні формування діалогічних умінь і навичок, виділено перешкоди в оволодінні студентами діалогу і шляхи їх подолання.Посилання
1. Артемов В. О. Обучение диалогической речи (на материале английской речи) : пос. для учителей / В. О. Артемов. — К. : Сов. Школа. — 1989. — 123 с.
2. Колодязна В. В. Навчання діалогічного мовлення на уроках англійської мови за комунікативною методикою / Ко-лодязна В. В. // Англійська мова та література. — 2004. — № 5. — С. 4—9. — № 6. — С. 5—11.
3. Ананьєва Л. В. Моделювання змісту навчання професійно-педагогічного діалогу та його реалізація на початковому ступені навчання у мовному вузі / Л. В. Ананьєва // Іноземні мови. — 2000. — № 4. — С. 22—26.
4. Скалкин В. Л. Основы теории обучения устноречевой коммуникативной деятельности (вузы расширенных программ по иностранному языку) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Педагогіка» /
В. Л. Скалкін. — М., 1986. — 36 с.
5. Мирошніченко А. Л. Навчання усного мовлення / А. Л. Мирошніченко // Українська мова та література. — 2004. — № 31. — С. 9—13.
6. Леонтьев А. А. Психология общения. / А. А. Леонтьев. — 2-е изд., испр. и доп. — М. : Смысл, 1997. — 351 с.
7. Китайгородская Г. А. Методические основы интенсивного обучения иностранным языкам / Г. А. Китайгородская. — М. : изд-во Московского университета, 1986. — 52 с.
2. Колодязна В. В. Навчання діалогічного мовлення на уроках англійської мови за комунікативною методикою / Ко-лодязна В. В. // Англійська мова та література. — 2004. — № 5. — С. 4—9. — № 6. — С. 5—11.
3. Ананьєва Л. В. Моделювання змісту навчання професійно-педагогічного діалогу та його реалізація на початковому ступені навчання у мовному вузі / Л. В. Ананьєва // Іноземні мови. — 2000. — № 4. — С. 22—26.
4. Скалкин В. Л. Основы теории обучения устноречевой коммуникативной деятельности (вузы расширенных программ по иностранному языку) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Педагогіка» /
В. Л. Скалкін. — М., 1986. — 36 с.
5. Мирошніченко А. Л. Навчання усного мовлення / А. Л. Мирошніченко // Українська мова та література. — 2004. — № 31. — С. 9—13.
6. Леонтьев А. А. Психология общения. / А. А. Леонтьев. — 2-е изд., испр. и доп. — М. : Смысл, 1997. — 351 с.
7. Китайгородская Г. А. Методические основы интенсивного обучения иностранным языкам / Г. А. Китайгородская. — М. : изд-во Московского университета, 1986. — 52 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 4214
Переглядів анотації: 1083
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Л. В. Солодар, «ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ — ОСНОВНИЙ ВИД МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 163–167, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).