Математична модель кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням для задач оптимізації
Ключові слова:
математична модель, оптимізація, ідентифікація, електропривод, крива намагнічування, електричний двигунАнотація
Побудовано математичну модель кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням, придатну для розв'язання задач оптимізації електроприводів на основі цього класу електродвигунів, і запропоновано алгоритм ідентифікації такої моделі.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 58
Переглядів анотації: 482
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін і О. Б. Мокін, «Математична модель кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням для задач оптимізації», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 45–47, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).