Якісний аналіз розв'язків системи диференціальних рівнянь, як засіб формування деяких компонентів професійної культури студентів
Ключові слова:
диференціальне рівняння, аналіз розв'язків, професійна культура, діяльність, студентАнотація
Професійна культура, як складова професіоналізму сучасного фахівця, обумовлюється потребами, що задовольняються у діяльності і через діяльність. Суттєвим для розуміння психологічного механізму формування професійної спрямованості є те, що відповідні потреби знаходять свій предмет саме у діяльності. В статті показано, як на прикладі вивчення студентами теми "Диференціальні рівняння" відбувається формування відповідних мотивів та їх усвідомлення.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 112
Переглядів анотації: 96
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
З. В. Бондаренко, «Якісний аналіз розв’язків системи диференціальних рівнянь, як засіб формування деяких компонентів професійної культури студентів», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 115–120, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).