Концепція створення дистанційної форми навчання в магістратурі Вінницького національного технічного університету
Ключові слова:
дистанційна форма навчання, магістратура, технічний профільАнотація
Виділено основні питання, які виникають під час переходу до дистанційної освіти у ВНЗ України технічного профілю. Висвітлено відповіді на ці питання за сучасного рівню розвитку дистанційної освіти за кордоном та у ВНЗ іншого профілю. Запропоновано основні концептуальні положення організації дистанційної освіти у Вінницькому національному технічному університеті на прикладі створення дистанційної магістерської підготовки.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 42
Переглядів анотації: 442
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін, В. Б. Мокін, і О. О. Мокіна, «Концепція створення дистанційної форми навчання в магістратурі Вінницького національного технічного університету», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 108–115, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).