НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ФАХІВЦЯ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО СУСПІЛЬСТВА
Ключові слова:
неперервна освіта, педагогічної освіта, самостійна пізнавальна діяльність, професійне становлення, розвитокАнотація
Проаналізовано окремі аспекти педагогічної освіти в період її реформування. Зміни, які відбуваються в суспільстві сьогодні, впливають на вирішення проблеми удосконалення професійної підготовки. Важливою складовою цього процесу є неперервність освіти та вміння самостійно здобувати нові знання.Посилання
1. Ушинский К. Д. Избранные педагогические сочинения / К. Д. Ушинский. — М., 1954. — Т. 2. — 234 с.
2. Колин К. К. Информационный подход в методологии науки и научное мировоззрение / К. К. Колин // ВВШ. — 2000. — № 2. — С. 16—22.
3. Роджерс К. Свобода учиться / К. Роджерс, Д. Фрейберг. — М. : Смысл, 2002.— 527 с.
2. Колин К. К. Информационный подход в методологии науки и научное мировоззрение / К. К. Колин // ВВШ. — 2000. — № 2. — С. 16—22.
3. Роджерс К. Свобода учиться / К. Роджерс, Д. Фрейберг. — М. : Смысл, 2002.— 527 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 424
Переглядів анотації: 136
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
М. М. Солдатенко, «НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ФАХІВЦЯ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО СУСПІЛЬСТВА», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 188–191, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).