МОДЕЛЬНИЙ ПІДХІД ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-МАШИНОБУДІВНИКІВ
Ключові слова:
професійна мобільність, модель, система, інженер, вища математикаАнотація
Створено модель системи формування професійної мобільності майбутніх інженерів-машинобудівників та описано її структурні компоненти.Посилання
1. Хом’юк І. В. До питання формування професійної мобільності майбутніх інженерів / Ірина Хом’юк, Майя Коваль-чук, Яна Хом’юк // Наук. Записки Вінницького держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. — 2011. Вип. №. 35. — С. 297—301.
2. Хом’юк І. В. Визначення поняття «мобільність» у термінології формування професійної мобільності майбутніх інженерів / Ірина Хом’юк, Злата Бондаренко, Яна Хом’юк // Наук. записки Вінницького держ. пед. ун-ту ім. М. Коцю-бинського. — 2011. — № 33. — С. 359—364.
3. Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. — К.; Ірпінь : ВТФ «Пе-рун», 2001. — 534 с.
4. Основы внутришкольного управления / под ред. П. В. Худоминского. — М. : Педагогика, 1997. — 168 с.
5. Ингенкамп К. Педагогическая диагностика : пер. с нем. / К. Ингенкамп. — М. : Педагогика, 1991. — 240 с.
6. Вербицкий А. А. Формирование познавательной и профессиональной мотивации студентов / А. А. Вербицкий,
Т. А. Платонова // Обзорн. информ. НИИВШ. — М. —1986. — Вып. 3. — С. 38—45.
7. Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін : моногр. / В. А. Петрук. — Вінниця : УНІВЕРСУМ-Він¬-ниця,
2006. — 292 с.
8. Скафа Е. И. Эвристическое обучение математике: теория, методика, технология : моногр. / Е. И. Скафа. — Донецк : изд-во ДонНУ, 2004. — 439 с.
9. Матрос Л. Ш. Управление качеством образования на основе новых информационных технологий и образователь-ного мониторинга / Д. Ш. Матрос, Д. А. Полев, Н. Н. Мельникова. — М. : Педагогическое общество России, 1999. — 96 с.
2. Хом’юк І. В. Визначення поняття «мобільність» у термінології формування професійної мобільності майбутніх інженерів / Ірина Хом’юк, Злата Бондаренко, Яна Хом’юк // Наук. записки Вінницького держ. пед. ун-ту ім. М. Коцю-бинського. — 2011. — № 33. — С. 359—364.
3. Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. — К.; Ірпінь : ВТФ «Пе-рун», 2001. — 534 с.
4. Основы внутришкольного управления / под ред. П. В. Худоминского. — М. : Педагогика, 1997. — 168 с.
5. Ингенкамп К. Педагогическая диагностика : пер. с нем. / К. Ингенкамп. — М. : Педагогика, 1991. — 240 с.
6. Вербицкий А. А. Формирование познавательной и профессиональной мотивации студентов / А. А. Вербицкий,
Т. А. Платонова // Обзорн. информ. НИИВШ. — М. —1986. — Вып. 3. — С. 38—45.
7. Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін : моногр. / В. А. Петрук. — Вінниця : УНІВЕРСУМ-Він¬-ниця,
2006. — 292 с.
8. Скафа Е. И. Эвристическое обучение математике: теория, методика, технология : моногр. / Е. И. Скафа. — Донецк : изд-во ДонНУ, 2004. — 439 с.
9. Матрос Л. Ш. Управление качеством образования на основе новых информационных технологий и образователь-ного мониторинга / Д. Ш. Матрос, Д. А. Полев, Н. Н. Мельникова. — М. : Педагогическое общество России, 1999. — 96 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 38
Переглядів анотації: 140
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
І. В. Хом’юк, «МОДЕЛЬНИЙ ПІДХІД ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-МАШИНОБУДІВНИКІВ», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 130–135, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).