Формування умінь та навичок практичного перекладу у студентів економічних спеціальностей засобами сучасних інформаційних технологій
Ключові слова:
інформаційні технології, студент економічної спеціальності, іноземна мова, переклад, студентАнотація
Розглядається проблема використання засобів сучасних інформаційних технологій навчання в навчальному процесі з метою поглибленого навчання іноземним мовам студентів економічних спеціальностей. Запропонований підхід до організації занять з практичного оволодіння навичками перекладу за допомогою нових форм організації навчання на базі засобів СІТ.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 134
Переглядів анотації: 107
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
М. Г. Прадівлянний, «Формування умінь та навичок практичного перекладу у студентів економічних спеціальностей засобами сучасних інформаційних технологій», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 89–93, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).