МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ВИЗНАЧЕННЯ МЕХАНІЧНОГО ГАЛЬМІВНОГО МОМЕНТУ ТРАМВАЯ З УРАХУВАННЯМ ЗОВНІШНІХ ВПЛИВІВ НА МАРШРУТІ

Автор(и)

  • Ю. В. Шевчук Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

гальмівний момент, механічне гальмо, трамвай, зовнішні впливи

Анотація

Створено комп’ютерну модель системи визначення механічного гальмівного моменту з урахуванням компонентів зовнішніх взаємодій у середовищі Matlab Simulink, яка дозволяє швидко провести налагодження коефіцієнтів передачі системи на роботу з тяговими двигунами в генераторному режимі та механічних гальм, що мають різні параметри, і дослідити роботу системи в різних режимах.

Біографія автора

Ю. В. Шевчук, Вінницький національний технічний університет

аспірант кафедри електромеханічних системи автоматизації в промисловості і на транспорті

Посилання

1. Веклич В. Д. Диагностирование технического состояния троллейбусов / В. Д. Веклич. — М. : Транспорт, 1990. — 295 с.
2. Правила експлуатації трамвая та тролейбуса. Затв. наказом Дежжитлокомунгоспу України № 103 від 10.12.96 р. Зареєстровано в Мінюсті України №66/1870 від 16.03.97 р. Введено в дію з 16.03.97 р. — К. : Держжитлокомунгосп, 1997. — 104 с.
3. Дяконов В. П. Simulink 4. Специальный справочник / Дьяконов В. П. — СПб. : Питер, 2002. — 528 с.
4. Шевчук Ю. В. Визначення дійсного гальмівного моменту трамвайного вагона на маршруті / Ю. В. Шевчук // Елек-тротехнічні і комп’ютерні системи. — 2011. — № 3(79) — С. 155 — 156.
5. Асадченко В. Р. Автоматические тормоза подвижного состава / Асадченко В. Р. — М. : Маршрут, 2006. — 392 с. — ISBN 5-89035-275-Х.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 97

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
Ю. В. Шевчук, «МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ВИЗНАЧЕННЯ МЕХАНІЧНОГО ГАЛЬМІВНОГО МОМЕНТУ ТРАМВАЯ З УРАХУВАННЯМ ЗОВНІШНІХ ВПЛИВІВ НА МАРШРУТІ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 151–156, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Енергетика та електротехніка

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.