Деякі підходи до оцінки ефективності інноваційних технологій професійного навчання
Ключові слова:
професійне навчання, інноваційна технологія, оцінка ефективності, політика зайнятостіАнотація
Зроблений акцент на необхідності впровадження в сучасних умовах інноваційних технологій професійного навчання, перенавчання незайнятого населення як одного з ефективних механізмів активної політики зайнятості. Проаналізовано основні підходи щодо оцінки ефективності освіти в цілому. Приведений алгоритм розрахунку економічної ефективності модульного професійного навчання##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 53
Переглядів анотації: 146
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
В. Р. Сердюк і І. В. Заюков, «Деякі підходи до оцінки ефективності інноваційних технологій професійного навчання», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 111–115, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).